سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص با انصاف، یاران و دوستان بسیاری دارد . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----92586---
بازدید امروز: ----1-----
بازدید دیروز: ----6-----
مسافر سبز

 

نویسنده: مسافر سبز
سه شنبه 86/10/4 ساعت 10:54 صبح

سلام به همه ی دوستای مهربونم

همه ی اونایی که اومدن تو وبلاگم...و وبلاگمو تحمل کردن

خیلی سعی کردم چیزایی که تو وبلاگم می نویسم برا بقیه مفید باشه، امیدوارم همین طور بوده باشه

وبلاگم عمر نسبتا کوتاهی داشت ولی خب هر چیزی کمش خوبه دیگه

اگه تو این مدت چیزی گفتم یا کاری کردم که یکی تون ناراحت شده امیدوارم حلالم کنین

پیشاپیش عیدتونم مبارک

راستی منم عید غدیر به دنیا اومدماااااااااااااااااپس تولد قمریم مبارکککککککککک

خدانگهدار همتون....دلم برا همتون تنگ می شههه


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • خداحافظ
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •